781

دیدار اعضای انجمن با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام

 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار اعضای انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه های سراسر کشور/ نظام را نباید از خدمات نیروهای وفادار محروم کرد

آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار اعضای انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه های سراسر کشور با ارائه تحلیلی از اوضاع داخل کشور، گفت: همدلی و همکاری همه اقشار ملت ضرورتی اجتناب ناپذیر است و نباید کشور و نظام را از خدمات نیروهای وفادار محروم کرد.

به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین گفت: اگر فضای دانشگاه ها با استادان فرهیخته برای ایجاد تحرک و نشاط آمادگی داشته باشد، دانشجویان ایرانی بخصوص در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کرده اند که می توانند منشاء خدمات ارزنده برای کشور باشند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تدوین سند چشم انداز ۲۰ ساله، گفت: براساس دانایی محوری که پایه و بنیان این سند ملی است، دانشجویان و استادان اصلی ترین تامین کنندگان اهداف آن هستند.

وی انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را مهم و سرنوشت ساز خواند و گفت: باید همه مردم را به حضور در انتخابات ترغیب نماییم.

در آغاز این دیدار دکتر حاضری، دبیر کل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه های سراسر کشور و چند نفر از اعضا با ارائه گزارشی از فعالیت ها، به تبیین برنامه های آتی این تشکل دانشگاهی پرداختند.رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیروز همچنین در جمع تولید کنندگان جوان گفت: صنعت و معدن از پایه های توسعه ای هر کشوری است و ایران یکی از کشورهای خوب معدنی در دنیاست.

آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: نعمت های خدادادی فراوانی در کشور وجود دارد که پیکان پیشرفت همه آنها در صنعت است. وی صنعت را محصول تفکرات انسانی و معدن را هدیه الهی دانست و گفت: باید با صنعت از معادن بهره برداری کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عادت دادن صنعت به نداشتن حس رقابت پذیری را عیب خواند و گفت: می توانیم با تعاملات جهشی در امور صنعتی ایجاد کنیم. هاشمی رفسنجانی بخش خصوصی را عامل ایجاد رقابت دانست و گفت: نباید به بخش خصوصی که قابلیت های فراوانی دارد کم توجهی کرد.

 

 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: باید در بخش خصوصی به جوانان توجه بیشتری شود چون هم توانایی و هم روحیه کار دارند.

وی گفت: باید فعالیت بخش خصوصی که سرمایه فراوانی دارد راهکارهایی پیدا کرد که با امنیت خاطر به سوی سرمایه گذاری بروند

 


شناسه : 925267