بیانیه ها و اطلاعیه ها

  • بیانیه انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها بمناسبت ارتحال حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی


     
    بیانیه انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها بمناسبت ارتحال حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی
     
    بسم الله الرحمن الرحیم
    انا لله و انا الیه راجعون
     
    مرجع روشن ضمیر حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی، که از دوران رژیم ستمشاهی ملجأ روحی و فکری نسل تحصیل کرده و دانشجویان و دانشگاهیان دردمند و مبارز بود، در جوار رحمت حضرت حق آرام گرفت.
    این عالم وارسته که تلاشهای بی وقفه او نقشی مؤثر در پیشبرد آرمانهای امام خمینی و پیروزی انقلاب اسلامی داشت و در سخت ترین سال های پس از انقلاب در سنگر عالیترین مقام قوه قضاییه، دادگستری را وجهه همت خود قرار داد، این توفیق عظیم و کم نظیر را یافت که تداوم خط خدمت و فقاهت را با ترک داوطلبانه علقه و علاقه به پست و مناصب حکومتی پی گیرد.
    انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها که افتخار آن را داشت مراسم افتتاحیه اولین مجمع عمومی و درحقیقت آغاز حرکت سیاسی سازمان یافته ی خود در دفاع از آرمان های امام، انقلاب و مردم را با سخنرانی ایشان به عنوان رابط و نماینده ی امام با انجمن در سال ۱۳۶۴ برگزار نماید، طی این سه دهه گذشته شاهد تلاش های فکری سیاسی مستمر این نماد فقاهت روشن بین در دفاع از حق و مروت و مقابله با ستم و حقکشی بود. اندیشه روشن و هدایتگر، گوش شنوا و ضمیر پاک و پذیرای نقدونظر این فقیه وارسته که همواره پناه و ملجأ دانشگاهیان متدین بود او را به یکی از بهترین اسوه های آرمان وحدت حوزه و دانشگاه تبدیل کرده بود.
    انجمن ضایعه ارتحال این عالم ربانی را به همه ملت ایران بویژه جامعه علمی و دانشگاهی و روحانیون معظم تسلیت عرض نموده از خداوند متعال برای اعضای خانواده گرامی ایشان صبوری و سلامتی طلب می کند. امیدواریم رحمت خاصه حق تعالی پاسداشت یک عمر مجاهدت بی وقفه این مجاهد عظیم الشأن باشد.
     
    انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها
    چهارم آذر ۱۳۹۵
  • جمع آوری کمک های نقدی جهت مستمندان توسط انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه رازی

    به نام خدا
     
    و آنها که بخاطر ذات ( پاک ) پروردگارشان شکیبائی می کنند، و نماز را بر پا می دارند، و از آنچه به آنها روزی داده ایم، در پنهان و آشکار، انفاق می کنند،
    و با حسنات، سیئات را از میان می برند، پایان نیک سرای دیگر از آن آنها است» (رعد/۲۲).
    به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با همیاری اعضای انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه مبلغ ۳۵ میلیون ریال جمع آوری ودر اختیار نیازمندان قرار گرفت.
     
    رَبَّنَا تَقَبَّلْ مِنَّا إِنَّکَ أَنتَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ